6-В клас.

6-В клас.

Светлана Курасова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78980194288?pwd=dzVaMlZkYlBUQWUzSnFqWk1BbVpDQT09

Идентификатор конференции: 789 8019 4288
Код доступа: U9V926


 6-В, 01.02., 08.02.2022. Корекція розвитку


Тема: Саморегуляція. Корекція здатності до тілесної саморегуляції. Виконання вправ на активізацію уваги, зосередження (дихальні, рухові тощо). Вправи на розвиток емоційно-вольової сфери

Мета: продовжити ознайомлювати учня з прийомами саморегуляції, корегувати здатність до саморегуляції, володіння базовими емоціями та прийомами самоконтролю; вміння виконувати вправи на активацію уваги, зосередження – виконувати вправи рухові та дихальні; розвивати увагу, пам'ять, мислення, збагачувати словниковий запас, комунікативні навички та емоційно-вольову сферу; виховувати інтерес до навчання та спілкування, бути толерантним, поважати себе та оточуючих людей.

1.     Вправа «Привітання».

Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю, атмосфери довіри та доброзичливості; закріпити знання щодо трьох станів води.

Вітаємося, прошу учня зобразити три стакани води, які б передали настрій учня на початок заняття.

 


Мозковий штурм

                          H2O


(Рідке, газоподібне ,  тверде)

                              


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





2.     Мовленнєва вправа-гра «Плутанка». Правильно розшифруй, склади та запиши прислів’я, вмій їх пояснити.

Мета: розвивати увагу, пам'ять, мислення, зв’язне мовлення та спостережливість.

НАПРИКЛАД:

Такий зомор, ощ жа зіро чутьска. - Такий мороз, що аж зорі скачуть.

Воса, а вчіно, итьчмов, нвдеь, тькричи. -      

_____________________________________________________________________

Роздовя, чаистот, капоруза, -.

_____________________________________________________________________

 

        Єтьсярозпочина, нявітан, з, нняваспілук.

 

_____________________________________________________________________

 




(Сова в ночи кричить, а в день мовчить.Чистота - запорука здоров'я.Спілкування розпочинається з вітання)

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА, вправа «Тополя. Берізка», «Геометричні фігури», «Я -велике та міцне дерево».

Galibri & Mavik - Федерико Феллини@DanceFit

https://www.youtube.com/watch?v=0Vvj5uNgH6Q

Фізкультура/руханка з Олею Поляковою  та Олександром Усиком

 https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo


 (музична, рухлива) «Подивись на небо».

 

https://osvitanova.com.ua/posts/4376-29-rukhanok-vid-vchytelky-z-top-10-naikrashchykh-vchyteliv-ukrainy-2020

3.     Вправа «Ганчір'яна лялька і солдат».

Мета: ознайомитися з прийомами саморегуляції, навчитися розслаблятися та відпочивати за короткий час; корегувати здатність до тілесної саморегуляції; розвиток емоційно-вольової сфери.

ЗАПАМЯТАЙ: один із способів управляти своїм емоціями є освоєння техніки саморегуляції. Потрібно вміти аналізувати, що відчуваєш у певній ситуації.

Інструкція: Будь ласка, встань і розташуйся так, щоб навколо тебе було вільне місце. Повністю випрямися і витягнися в струнку, як солдат осанку. Застигни в цій позі, як ніби ти одерев'янілий, і не рухайся, приблизно ось так ... (Показую позу.) А тепер нахилися вперед і розстав руки, щоб вони бовталися як ганчірки. Стань такими ж м'якими і рухливими, як ганчіркова лялька. (Покажіть дітям і цю позу.) Злегка зігни коліна і відчуй, як твої кістки стають м'якими, а суглоби дуже рухливими ... Тепер знову покажи солдата, витягнутого в струнку і абсолютно прямого і не гнучкого, начебто вирізаного з дерева. (10 секунд.) Тепер знову стань ганчір'яною лялькою, м'якою, розслабленою і рухомою. Знову стань солдатом ... (10 секунд.) Тепер знову ганчір'яною лялькою ... Робити вправу стільки разів, поки не складеться враження, що ти вже цілком розслабився. 

ПІДСУМОК: «Іноді буває дуже важливо зуміти швидко розслабитись, цьому і вчить вправа, яку ми виконали щойно. Якщо людина розслаблена, її неспокій і тривога притуплюється. Їй легше впоратись зі своїми емоціями і пережити складну ситуацію».

 




 

 

  

Музична ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА «Подивись на небо».

 

4.     Вправи на розвиток тілесної саморегуляції.

Мета: розвивати здатність до саморегуляції та вміння отримувати почуття гармонії - зняття емоційного та м’язового напруження; розвивати та активізувати дихальну зосередженість та увагу.

ВПРАВА 1. Сідайте зручно. Зробіть кілька глибоких вдохів-видихів. Ваше завдання -  потирати пальці на обох руках одночасно у наступній послідовності:

- потирайте своїми великими пальцями мізинці, згадуючи певну ситуацію, коли ви були фізично дуже втомлені. Відчуйте цей стан.  

- потирайте своїми великими пальцями безіменні пальці, згадуючи певну ситуацію, коли ви отримали приємне для вас несподіване повідомлення. Відчуйте цей стан.

- потирайте своїми великими пальцями середні пальці, згадуючи ситуацію, коли ви переживали приємну, веселу ситуацію. Відчуйте цей стан.

- потирайте своїми великими пальцями вказівні пальці, створюючи в уяві місце де вам затишно, приємно і безпечно. Відчуйте цей стан. Затримайтесь в тому місці.

За умови регулярної практики, наступного разу, коли ви відчуєте роздратування або перевтому – влаштуйтесь зручніше, потріть пальці і згадайте це місце і ваші відчуття. Ваш стан поліпшиться швидше.

(психотерапевт Дж.Брентлі, з книги «5 хвилин для доброго здоров’я»)

 

ВПРАВА 2. Відкрийте зошит і починайте писати усе, будь-що, будь-як, що першим спадатиме вам на думку. Коли прозвучить сигнал таймера – закрийте зошит не перечитуючи написане. Практикуйте такі заняття регулярно і ви відчуєте полегшення, «звільнення», зменшення відчуття тиску та роздратування.

З часом, ці «вранішні сторінки» стануть вам у нагоді при рефлексії, як матеріал для роздумів, переосмислення.

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

5.     Вправи на активізацію, зосередженість та емоційну увагу (вправи виконуються під легку релаксаційну музику).

Мета: активізувати зосередженість та емоційну увагу; розвивати емоційно-вольову сферу.

Вправа «Дихання»

Це хороша вправа не тільки для підвищення зосередженості перед важливою справою, але і для оперативного усунення зайвого хвилювання, наприклад, перед публічним виступом. Трохи більш глибоко дихаючи, концентруєтеся на процесі дихання. Докладно слідкуйте уявним поглядом, як повітря проникає через дихальні шляхи в легені, повільно наповнює і розширює їх. А потім, після паузи, настільки ж повільно покидає, проходячи в зворотному напрямку. Час виконання - за обставинами. Працювати 3-5 хвилин.

Вправа «Гладь озера»

Особливо ефективно для зниження зайвої емоційності і внутрішню зосередженість. Уявляєте перед уявним поглядом абсолютно тиху безвітряну гладь озера. Поверхня озера абсолютно спокійна, безтурботна, гладка, відображає прекрасні береги водойми. Вода озера дзеркальна, чиста, рівна, відбиває синє небо, білі хмари і високі дерева. Ви просто милуєтеся гладдю озера, налаштовуючись на його спокій і безтурботність.

Працювати 5-10 хвилин, можна описувати картинку подумки перераховуючи все, що на ній намальовано.

Вправа «Скульптура»

Якщо ви бували в Європі чи бачили по ТБ, то бачили на туристських вулицях людей у спеціальній фарбі, які працюють живими скульптурами. Часто це актори, яким розвинена концентрація дозволяє знаходитися нерухомо в непростих позах досить тривалий час. Не дай бог працювати манекеном, але це корисна вправа на перевірку і розвиток довільної концентрації. Найпростіший рівень - звичайна пряма поза. Якщо ви зможете в стані повної нерухомості, але у відносно розслабленому комфортному стані 10 хвилин - це добрий результат. Ускладните позу - підніміть руки, нахиліть голову, поверніть корпус і знову домагайтеся повної нерухомості. Зрозуміло, що чим складніше поза, тим важче вправу і менше контрольний час. Мінус цієї вправи в тому, що його можна зробити на людях тільки один раз - до приїзду швидкої допомоги.

6.     Руханка «Танці народів світу» (з відеосупроводом).

 Мета: профілактика перевтоми учня, розвиток рухової та зорової пам’яті.

Подивитися фрагмент танцю, запам’ятати рухи, повторити 3-4 рази).

       https://www.youtube.com/watch?v=N-nIkKragaU

 

7.     Вправа «Все, що нас оточує» (атлас «Природа навколо нас»).

Мета: розвивати образну пам'ять, урізноманітнювати мнемонічні способи запам’ятовування.

 

8.     Рефлексія. Традиційне прощання.

Мета:  згадати, виявити, усвідомити свої відчуття щодо заняття, розвиток емоційно-вольової сфери.

6-В, 13.10.2021. Корекція розвитку

Светлана Курасова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78980194288?pwd=dzVaMlZkYlBUQWUzSnFqWk1BbVpDQT09

Идентификатор конференции: 789 8019 4288
Код доступа: U9V926

 ТЕМА:Програвання сюжетів казок з метою деактивації загрозливих образів у свідомості школяр

Тема: Самоусвідомлення. Емоційна рефлексія. Аналіз казкових ситуацій, поведінки та почуттів героїв з метою сприяти усвідомленню дітьми власних почуттів та емоцій через ідентифікацію з героями (наприклад: “Що відбулося б з героями, якби вони не зробили тих вчинків, які зробили?”, “Що відчував головний герой, коли зробив саме так?” тощо).

 

Мета: Створення позитивного емоційного настрою, атмосфери довіри та доброзичливості; вчити самоусвідомленню, емоційній рефлексії; вміння аналізувати казкові ситуації та почуття героїв казки Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка» з метою усвідомлення власних почуттів та емоцій; розвивати увагу, пам'ять, усне мовлення, спостережливість, емпатію; виховувати доброзичливість, любов та повагу до матері, батька.

Обладнання: фломастери, ноутбук (для музичного супроводу фізкультхвилинки та релаксаційної вправи), ілюстрації до казки, уривок з казки (відеоперегляд), картки з прислів’ям.

 

1.     «Привітання»

Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю, атмосфери довіри та доброзичливості.

Вітаємося з учнем, посміхаючись один одному, запитую в учня, як пройшли його вихідні; робимо один одному компліменти; прошу учня зобразити квітку, яка б повідомила про його настрій на початок заняття.

 


2.     Мовленнєва вправа-гра «Плутанка». Правильно склади та запиши прислів’я (з’єднай прислів’я, застосовуючи стрілочки).

Мета: розвивати увагу, пам'ять, зв’язне мовлення та спостережливість.




Зробиш добро - не кайся,                                 лихого стережись.

Той мені брат, хто                                          добром платять.

З добром дружись, а                                        моєму добру рад.

Хто людям добра бажає                               вдієш лихо - начувайся.

За добро                                                           той і собі має.








3.     Інтерактивна вправа «Мікрофон»

Мета: розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, емпатію та навички спілкування; виховувати повагу та любов до мами, почуття милосердя та доброзичливості.


- Сьогодні будемо говорити про казку Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка», як ти думаєш, яке прислів’я відноситься до цієї казки, як ти думаєш?


- Чого вчить ця казка? (свідомо не робити нікому зла, шанувати мама та батька, співчувати чужому горю, виявляти милосердя)

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________




 

4.     Вправа-гра «А давай поговоримо про добро» та згадаємо казку «Хлопчик-зірка» (проглянути відеофрагменти: коли хлопчика підібрали лісоруби, коли хлопчик-зірка почав ображати всіх оточуючих діток, погано з ними поводитися та коли перший раз зустрівся з своєю матір’ю).

Мета: вчити самоусвідомленню, емоційній рефлексії; вміння аналізувати казкові ситуації та почуття героїв казки Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка» з метою усвідомлення власних почуттів та емоцій; розвивати увагу, пам'ять, спостережливість, емпатію та навички спілкування; виховувати повагу та любов до мами, батька, почуття милосердя та доброзичливості.

 

-         Що відбулося б з героями, якби вони не зробили тих вчинків, які зробили?

-         Лісоруб, якщо би він не забрав хлопчика, то що би з ним було?_______________________________________________________________________________________________________________________________________

-         Що відчував головний герой, коли зробив поганий вчинок, почав ображати діток, які здавалися йому не такими, як він?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

-         Яке серце було у хлопчика-зірки? ____________________________________________________________________________________________________________________________________________

-         Чим закінчилася казка, чи змінилось відношення Хлопчика-зірки до своєї мами?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

(хлопчик шукав свою маму довгих 3 роки, він перепросив вибачення у всіх «Божих створінь», яких ображав,

-         Які відчуття у тебе виникли після читання, перегляду цієї казки?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА https://osvitanova.com.ua/posts/4376-29-rukhanok-vid-vchytelky-z-top-10-naikrashchykh-vchyteliv-ukrainy-2020

(вправа «Я – велике та міцне дерево», «Геометричні фігури», «Тополя, берізка», вправи з м’ячиком.)

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА 

Galibri & Mavik - Федерико Феллини@DanceFit

https://www.youtube.com/watch?v=0Vvj5uNgH6Q

Фізкультура/руханка з Олею Поляковою  та Олександром Усиком

 https://www.youtube.com/watch?v=V6KIaA2YMYo


 (музична, рухлива) «Подивись на небо».

 

5.     Вправа «Напиши свій лист-пораду хлопчику-зірці»

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

6.     Вправа на розвиток емоційно-вольової сфери «Намалюй обличчя хлопчику-зірці»  (зобрази емоцію, яка була у хлопчика на початку казки та яка стала під кінець казки, коли він знайшов свою маму).

Мета:розвиток уяви, емоційно-вольової сфери, дрібної моторики рук.

     

 

 


7.  Рефлексія. Традиційне прощання.

- Чи сподобалось тобі сьогодні заняття?

   - Які відчуття виникли у тебе? Яка вправа сподобалась найбільше?

А який настрій сьогодні у тебе під кінець заняття? ____________________________


фізкультхвилинки

https://osvitanova.com.ua/posts/3596-video-19-fizkultkhvylynok-na-riznyi-vik-i-smak

Оскар Уайльд — Хлопчик-зірка (сюжет)

Стислий переказ, виклад змісту скорочено

Бідний дроворуб приніс в будинок немовляти з бурштиновим намистом на шиї, загорнутого в плащ із золотими зірками — він знайшов його в зимовому лісі на місці падіння зірки (інші дроворуби відмовилися нести додому нахлібника). Дружина спочатку була проти зайвого рота, але потім здалася і виховала його як власного сина. Хлопчик виріс красивим, але гордим і жорстоким: мучив тварин і людей, не допомагали і вмовляння старого сільського священика.

Одного разу хлопчик закидав камінням жебрачку. Дроворуб дав йому ляпас, а жінку відвів додому, де вона назвалася матір'ю його прийомного сина. Але той не визнав її — заявив, що йому огидно навіть дивитися на неї, і вигнав. Коли він вийшов з будинку до хлопчаків, які підтримували його у всіх жорстоких забавах, вони прогнали його із саду, назвавши огидним, як жаба. Подивившись на своє відображення в ставку, він побачив, що справді став виродком.

Хлопчик пішов блукати і шукати матір, щоб вимолити у неї прощення, але ніяк не міг знайти її — звірі, яких він до цього мучив, відмовилися допомагати. Стражники у міських воріт продали його за пляшку вина старому, який впроголодь тримав хлопчика в підвальній кімнатці і тричі посилав на цілий день у дрімучий ліс, який з боку виглядав приємним гаєм, за трьома злитками білого, жовтого та червоного золота. Тричі хлопчикові допомагав Заєць, якого він звільнив з капкана, і тричі той віддавав золото прокаженому, який сидів біля міських воріт. Двічі старий до напівсмерті бив юнака, а на третій раз його з почестями зустріли в місті і назвали прекрасним Принцом. Розгублений хлопець кинувся до жебрачці-матері, яку побачив у натовпі, але вона мовчала. Він звернувся за заступництвом до прокаженого, але коли підняв очі, побачив Короля та Королеву — своїх батьків.

Коли прийшов час, Зоряний Хлопчик став королем — добрим і справедливим.

Оскар Уайльд — Хлопчик-зірка (скорочено)

Стислий переказ, виклад змісту скорочено

Стислий переказ, автор переказу: Світлана Перець.

Авторські права на переказ належать Укрлібу

Давним-давно два бідні Дроворуби прокладали собі шлях додому через великий сосновий ліс. Стояла зимова морозна ніч. Було дуже холодно. Дроворуби провалилися в глибокий замет, згодом послизнулися на твердому гладенькому льоду, розсипавши оберемки хмизу. Їм довелося знову збирати й зв'язувати їх.

Нарешті вони побачили в долині вогні рідного села. У той час, як вони розповідали один одному про свої нещастя, трапилася дивна річ. З небес упала дуже яскрава й красива зірка. Чоловіки надіялися, що то було золото. Вони підійшли до того місця і побачили плащ із золотого полотна, розшитий зорями. Коли вони розгорнули складки плаща, у яких могло бути золото, то виявили маленьку дитину.

Один з чоловіків запропонував залишити дитину на снігу, та інший змилосердився і взяв маля з собою. Коли Дроворуби дійшли до села, його товариш попросив віддати йому плащ. Але той відповів, що плащ належить дитині.

Коли дружина відчинила двері й побачила, що її чоловік повернувся живий і здоровий, вона зраділа. Та коли він показав їй дитину, вона стала нарікати, що в них і так багато дітей. Чоловік сказав, що це Хлопчик-Зірка, і розповів про те, як знайшов дитя. Жінка не заспокоїлася, висміювала його, говорила сердито, навіть кричала. Чоловік нічого не відповідав і все ще стояв на порозі.

Через деякий час вона заплакала, взяла дитину, поцілувала її й поклала в маленьке ліжечко до їхньої найменшої дитини. На другий день Дроворуб сховав до скрині золотий плащ і бурштиновий ланцюжок, які були при дитині.

Дивіться також

Хлопчик-Зірка виховувався разом із дітьми Дроворуба. Щороку він ставав усе гарнішим. Односельці дивувалися, бо всі вони були смагляві й темноволосі, а він був білим і витонченим. Його кучері були подібні на пелюстки золотого нарциса, губи були, як червона квітка, а очі, як фіалки. Та хлопчик ріс гордим, жорстоким і егоїстичним. Він зневажав дітей Дроворуба через їхнє низьке походження, говорив, що сам має благородне походження, адже прилетів із зірки. Ніякого жалю не було в нього до бідних, сліпих, покалічених і нужденних. Діти корилися йому, бо він був вродливим, хорошим бігуном, міг танцювати і грати на дудці.

Одного дня через село проходила бідна жінка-жебрачка. Її одяг був подертий, ноги були поранені камінням на дорозі. Стомившись, вона сіла перепочити під каштаном. Хлопчик-Зірка побачив її і почав кидати у неї каміння. Дроворуб побачив, що робив Хлопчик-Зірка, він підбіг і насварив його. Хлопець відповів, що він не його син, бо його знайшли у лісі. Коли жінка почула ці слова, вона голосно заплакала й зомліла. Тоді Дроворуб поніс її у свій дім, його дружина оточила її турботою. Коли жінка отямилася, то дізналася, що хлопчика знайшли 10 років тому у лісі. Почувши про бурштиновий ланцюжок і плащ, гаптований зірками, жінка сказала, що хлопчик — її син, якого вона шукає по всьому світу.

Хлопчик-Зірка зневажливо розсміявся й сказав, що жебрачка не може бути його матір'ю. Він сказав, щоб жінка виміталася звідси. Жебрачка розповіла, що народила його в лісі, та грабіжники вкрали його. Але вона впізнала його тепер, коли побачила золотий плащ і бурштиновий ланцюжок. Хлопчик сказав, щоб вона забиралася і не соромила його перед іншими, бо він вважає себе сином зірки.

Тоді жінка підвелася та пішла в ліс, гірко плачучи, і коли Хлопчик-Зірка побачив, що вона пішла, то зрадів і побіг назад гратися зі своїми товаришами. Та друзі почали дражнити його, що він гидкий, як жаба, і бридкий, як гадюка. У колодязі Хлопчик-Зірка побачив, що він став потворним. Маленька донька Дроворуба сказала, що дружитиме з ним навіть тепер. Але Хлопчик сказав, що хоче спокутувати свій гріх, бо він відрікся від мами. За це зло він хотів понести покарання.

Хлопчик-Зірка пішов у ліс, та мами не знайшов. Він йшов і в усіх запитував, чи не бачили вони випадково його матінки. Кріт сказав, що нічого не знає, бо хлопчик осліпив його. Коноплянка теж нічого не знала, бо не могла літати, адже хлопчик підрізав їй крила. Хлопчик-Зірка заплакав і попросив пробачення в Божих створінь, котрих образив.

Коли він проходив селами, діти знущалися з нього та жбурляли в нього каміння, йому не дозволяли навіть спати в корівниках. Ніде Хлопчик-Зірка нічого не чув про жебрачку, яка була його матір'ю, хоча 3 роки мандрував світом.

Одного вечора Хлопчик-Зірка підійшов до брами міста, яке було оточене великими мурами й стояло на березі річки. Вартові не пустили його і глузували з нього. До них підійшов чоловік, чий обладунок був прикрашений золотими квітами й на шоломі котрого був крилатий лев, і став розпитувати про хлопця. Вартові сказали йому, що продають хлопця. Підійшов якийсь старий чоловік зі злим обличчям і купив хлопчика.


Стислий переказ, автор переказу: Світлана Перець.

Авторські права на переказ належать Укрлібу

Він повів його у місто і привів до свого будинку. Старий вийняв зі свого тюрбана шовковий шарф, зав'язав ним очі Хлопчику-Зірці й повів до темниці. Там він дав хлопчикові їсти запліснявілий хліб.

Наступного дня старий, який насправді був наймайстернішим із чаклунів Лівії, прийшов до Хлопчика-Зірки й сказав, що у лісі поблизу є три золотих монети. Одна з білого, друга з жовтого, а третя з червоного золота. Сьогодні хлопчик мав принести монету з білого золота, а якщо не принесе, то отримає сто раз батогом.

Чаклун зав'язав очі Хлопчика-Зірки шовковим шарфом і провів його через будинок і сад. Відчинивши маленькі двері своїм перснем, старий випустив його на вулицю.

Хлопчик-Зірка пішов до лісу, але не знайшов монету з білого золота, про яку говорив Чаклун. Коли сонце почало заходити, він почув із гущавини крик, начебто комусь було боляче. Забувши про власне горе, він побіг і побачив маленького Зайця, що потрапив до мисливської пастки. Хлопчик звільнив його, а Зайчик, дізнавшись про горе Хлопчика, повів його до дупла великого дуба. Там лежала монета з білого золота.

Хлопчик-Зірка взяв монету і пішов до міста. Біля міської брами сидів прокажений. Він так благав подати йому монету, що Хлопчик віддав, щоб той не помер з голоду. Чаклун побив Хлопчика-Зірку й поставив перед ним порожню тарілку, а потім кинув його до темниці.

Наступного дня Чаклун наказав принести монету з жовтого золота. У лісі Хлопчик-Зірка зустрів Зайчика, і той показав, що монета в озері. Хлопчик взяв монету і поспішив до міста. Але прокажений знову благав про допомогу, і Хлопчик віддав монету. Коли він прийшов до будинку Чаклуна, той знову побив його, кинув до темниці й сказав, що завтра треба принести монету з червоного золота. Якщо Хлопчик принесе, то стане вільним, а якщо ні — то його вб'ють.

Уранці Хлопчик-Зірка пішов до лісу й увесь день шукав монету з червоного золота, але ніде не міг її знайти. Увечері він сів і заплакав, і в той час до нього прийшов маленький Заєць. Він підказав, що монета в печері за деревом.

Знову Хлопчик зустрів прокаженого і дав йому монету з червоного золота. На серці в нього було тяжко, бо він знав, яка лиха доля чекала на нього. Однак коли він проходив через міську браму, варта шанобливо вклонилася йому, кажучи: "Який красивий наш володар!". Хлопчик-Зірка подумав, що з нього глузують. Нарешті він опинився на величезній площі, де був палац Короля. Ворота палацу відкрилися, і священнослужителі, і високопосадовці міста побігли йому назустріч. Вони схиляли перед Хлопчиком голови й казали, що він повелитель, якого вони чекали.

Хлопчик зрозумів, що повернулася його врода. Священнослужителі й високопосадовці стали на коліна й сказали йому, що він їхній володар. Хлопчик сказав, що не гідний цього, бо спершу має дістати прощення від матері, яку образив. Раптом серед натовпу він побачив жебрачку, а біля неї стояв прокажений. Хлопчик попросив у матері прощення і став на коліна. Коли його пробачили, він піднявся і побачив, що жебрачка і прокажений — Король і Королева. То були його батьки. Вони обняли й поцілували сина, привели в палац, і він став володарем усього міста над річкою. Він керував справедливо й милосердно, злого Чаклуна вигнав, Дроворубові та його дружині послав багато подарунків, а їхніх дітей усіляко вшановував. Але правив він недовго, бо надто великими були його страждання, і через 3 роки він помер. А той, хто прийшов після нього, правив жорстоко.

Стислий переказ, автор переказу: Світлана Перець.

Авторські права на переказ належать Укрлібу

Комментарии