6-В клас, 11.10. 2021 ,
Біленький Дмитро, Спірідончук Захар, 11.10. 2021
Светлана Курасова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/78980194288?pwd=dzVaMlZkYlBUQWUzSnFqWk1BbVpDQT09
Идентификатор конференции: 789 8019 4288
Код доступа: U9V926
Тема : Емоції. Сприйняття
та розпізнавання власних емоцій, які викликають труднощі адаптації та навчання.
Зображення страхів (тривога, агресія образа тощо) образотворчими засобами.
Тема: Емоції. Сприйняття та розпізнавання власних емоцій, які викликають
труднощі адаптації та навчання: обговорення ситуацій шкільного та
позашкільного життя п’ятикласника, в яких можуть виникати дані емоції;
розпізнавання даних емоцій на малюнках, фотографіях та вживу.
Мета: Продовжувати ознайомлення з емоціями, як способом
вираження, ставлення до того, що відбувається, вчити вмінню сприймати та
розпізнавати емоції, які викликають труднощі адаптації та навчання, методом
обговорення шкільного та позашкільного життя учня, в яких можуть виникати дані
емоції; вчити розпізнавати емоції на малюнках та фотографіях. Розвивати уміння
адекватно виражати та проявляти свої емоції, розвивати увагу, пам'ять,
мислення, уяву, спостережливість, вміння спілкуватися. Виховувати ціннісне
ставлення до себе, повагу до себе та інших.
1.
Привітання, вправа
«Я вітаю тебе, Тарасе, я вітаю весь чудовий світ».
За допомогою розповіді прос себе та свій настрій,
привітатися з вчителем, природою, оточуючими…
2.
Вправа
«Колаж моїх емоцій»
(за допомогою кольорових
картинок та фотографій скласти колаж емоцій, які притаманні дитині в школі та
поза нею).
Матеріал – фотографії,
картинки, кольоровий папір, клей, ножиці.
Розглянути приклад та на його
основі створити свій. Провести коротеньку бесіду, яка твоя емоція тобі
подобається найбільше, чому? А найменше, пояснити чому.
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА,
вправа «Чотири стихії», «Тополя, берізка», «Я – велике, міцне та сильне
дерево».
- Вправа «Визнач, які емоції
зображені на фотографіях та ілюстраціях та розпізнай їх у себе».
(Визначити, які характерні ознаки вираження
того, чи іншого виду емоцій, див. наочні картинки).
-
Яка емоцій найбільша притаманна тобі, коли
ти знаходишся у школі?
-
Чи подобаються тобі такі емоції? Чому, як
ти думаєш?
Давай
уявимо, як би ти міг поступити, проявити емоцію по-іншому. Спробуй намалювати
смайлика, який буде позитивним та в гарному настрої.
- Вправа-гра «Друкарська машинка» (потрібно
якнайбільше записати слів-іменників на букву «В».
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Вправа «Спостережливість» (учню пропоную по пам’яті описати шкільне подвір’я,
шлях з дому до школи – те, що він бачив багато разів; зробити опис в усній формі).
ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА
музична «Подивись на небо».
- Гра «Найуважніший».
Згадати по пам’яті, які предмети та що
знаходиться в класній кімнаті 6 класу.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
- Вправа «Розгадай, які емоції котів зображені на малюнку». Котика, який тобі сподобався розфарбуй.
А який настрій сьогодні у тебе? _____________________________________________
- Рефлексія.
Вправа
«Комплімент» (зробити
комплімент дівчаткам з класу, вчителю).
-
Що
тобі сподобалося найбільше?
-
Які
вправи чи ігри ти хотів би повторити на наступних заняттях?
Комментарии
Отправить комментарий