5-Ж , 12.10.2021
5-Ж , 12.10.2021 КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ
Светлана Курасова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77341343492?pwd=YnB0NnY5YmtsL20wc0g2bzlIOEFxQT09
Идентификатор конференции: 773 4134 3492
Код доступа: 49gpm4
6 урок- 13:00
Тема: Вираження емоцій та почуттів арт-терапевтичними засобами (глина, малюнок)
Тема: Вираження емоцій які викликають труднощі адаптації та навчання: називання своїх
емоційних переживань словами; вираження емоцій та почуттів арт-терапевтичними
засобами (глина, малюнок, танець тощо).
Мета: створити
позитивний емоційний настрій на працю, зняття
емоційного напруження; продовжувати вчити вираженню власних емоцій, які
викликають труднощі адаптації та навчання, вміння називати свої емоційні
переживання словами, виражати різні емоційні стани та почуття
арт-терапевничними засобами за допомогою пластиліну, малюнку та танцю; формувати
комунікативні навички; розвивати пам'ять, увагу, мислення, словниковий запас,
емоційно-вольову сферу; виховувати ціннісне ставлення до себе та інших.
1. Вправа «Привітання».
Мета: створення позитивного емоційного настрою на
працю.
·
Повідомляю дітям,
що дуже рада їх бачити і хочу привітатись по-особливому - „долонька з
долонькою”.
2.
Ізотерапевтична вправа «Мій настрій».
Пропоную дітям розповісти про те, як пройшли їх вихідні та зобразити це в зображенні сонця, через
яке би передалась емоція настрою вихідного дня та ранкового сьогоднішнього
настрою.
3. Мовленнєва вправа «Кукурудза достигла». Скласти розповідь та схему «Як з’являється кукурудза на наших столах».
Мета: розвиток мовлення, розширення словникового запасу, емоційно-вольової
сфери; удосконалення знань про овоч – кукурудзу (опис, як з’являється на наших
столах, який проходить шлях)
Мозковий штурм
Кукурудза – це ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА
Дитяча руханка, фізкультхвилинка "Corn Dance"
https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI
4.
Вправа «Розпізнай
свій емоційний стан або гра з картинками»
Мета: продовжувати вчити сприйняттю
та розпізнанню власних емоцій, які викликають труднощі адаптації та навчання; а
також вміння аналізувати картинки, коментуючи їх невербальними засобами
виразності без слів:жестами, чи дотиком, усім тілом).
Це – ___________________________________--
(Вкажіть на слово «сердитий-злий»). Вкажіть на картинку, яка передає значення «сердитий» для демонстрування. «Це – сердитий». Даю дитині можливість відповісти, змінюючи картинку.
це ___________________
це ___________________
це ______________
це _____________
це _____________
- Яку б картинку ти ще добавив, яка б показала твій настрій __________________________________________________________________
5. Вправа „Малюй, ліпи, танцюй і завжди посміхайся”
Мета: вміння виражати різні емоційні стани та почуття,
використовуючи арт-терапевтичні засоби.
Ø Малювання на аркушах (повітряних
кульках)
Ø Зліпи свій настрій
Ø Танцюй, танцюй…
https://www.youtube.com/watch?v=Av2DLDVo87Y
6. Рефлексія.
- Що нового
дізнався на занятті? (записати на дошці)
- Яка вправа сподобалась найбільше?
Зобрази свій настрій, на що він схожий? ____________________________________
__________________________________________________________________________
7.
Прощання, вправа «Люстерко»,
«Подаруй свою посмішку, таку красиву і різну».
Комментарии
Отправить комментарий