5-Ж , 12.10.2021

 5-Ж , 12.10.2021   КОРЕКЦІЯ РОЗВИТКУ

Светлана Курасова приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/77341343492?pwd=YnB0NnY5YmtsL20wc0g2bzlIOEFxQT09

Идентификатор конференции: 773 4134 3492
Код доступа: 49gpm4

 6 урок- 13:00

Тема: Вираження емоцій та почуттів арт-терапевтичними засобами (глина, малюнок)

Тема: Вираження емоцій які викликають труднощі адаптації та навчання: називання своїх емоційних переживань словами; вираження емоцій та почуттів арт-терапевтичними засобами (глина, малюнок, танець тощо).

 

Мета:  створити позитивний емоційний настрій на працю, зняття емоційного напруження; продовжувати вчити вираженню власних емоцій, які викликають труднощі адаптації та навчання, вміння називати свої емоційні переживання словами, виражати різні емоційні стани та почуття арт-терапевничними засобами за допомогою пластиліну, малюнку та танцю; формувати комунікативні навички; розвивати пам'ять, увагу, мислення, словниковий запас, емоційно-вольову сферу; виховувати ціннісне ставлення до себе та інших.  

 

1.     Вправа «Привітання».

Мета: створення позитивного емоційного настрою на працю.

 

·        Повідомляю дітям, що дуже рада їх  бачити і хочу привітатись по-особливому - „долонька з долонькою”

 

2.     Ізотерапевтична вправа «Мій настрій».

Пропоную дітям  розповісти про те, як пройшли їх вихідні та зобразити це в зображенні сонця, через яке би передалась емоція настрою вихідного дня та ранкового сьогоднішнього настрою.

 

 

3. Мовленнєва вправа «Кукурудза достигла». Скласти розповідь  та схему «Як з’являється кукурудза на наших столах».

Мета: розвиток мовлення, розширення словникового запасу, емоційно-вольової сфери; удосконалення знань про овоч – кукурудзу (опис, як з’являється на наших столах, який проходить шлях)

 

 

Мозковий штурм

 

 

Кукурудза – це ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________




 Намалюй кукурудзу

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Дитяча руханка, фізкультхвилинка "Corn Dance"

https://www.youtube.com/watch?v=0meG5Pn_iOI

 

4.     Вправа «Розпізнай свій емоційний стан або гра з картинками»

 

Мета: продовжувати вчити сприйняттю та розпізнанню власних емоцій, які викликають труднощі адаптації та навчання; а також вміння аналізувати картинки, коментуючи їх невербальними засобами виразності без слів:жестами, чи дотиком, усім тілом).

Це – ___________________________________--

(Вкажіть на слово «сердитий-злий»). Вкажіть на картинку, яка передає значення «сердитий» для демонстрування. «Це – сердитий». Даю дитині можливість відповісти, змінюючи картинку.

 

   

    це ___________________

 

                         це ___________________

 


           

 

це ______________

 

 


це _____________



 

 

      

      це _____________

 

 

-         Яку б картинку ти ще добавив, яка б показала твій настрій __________________________________________________________________


 

5.     Вправа „Малюй, ліпи, танцюй і завжди посміхайся

 

Мета: вміння виражати різні емоційні стани та почуття, використовуючи арт-терапевтичні засоби.

 

 

 

Ø Малювання на  аркушах (повітряних кульках)

Ø Зліпи свій настрій

Ø Танцюй, танцюй…


 https://www.youtube.com/watch?v=3Dd0xjOIfF4


https://www.youtube.com/watch?v=Av2DLDVo87Y

6.     Рефлексія.

 

- Що нового дізнався на занятті? (записати на дошці)

- Яка вправа сподобалась найбільше?

 

Зобрази свій настрій, на що він схожий?  ____________________________________

__________________________________________________________________________

 

7.     Прощання, вправа «Люстерко», «Подаруй свою посмішку, таку красиву і різну».

 

Комментарии